Käyttöohjeet
Ajas Touch -käyttöohjeet sivustolla ohje.ajas.fi
Ajas Desktop -työpöytäohjelman ohjeet sivustolla asiakaskortisto.com.
Asiakaspalvelu ja tuki
Sähköpostitukemme vastaa kysymyksiinne ongelmatilanteissa:
asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
Asiakastuki puhelimitse
010 5050 533
Tukipyyntö lomakkeella
asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
Asiakastuki puhelimitse
010 5050 533
Tukipyyntö lomakkeella
Ajas Blogi
Tukea myös Ajas käyttäjän ja kehittäjän blogista.
Muut palvelut
Esittelyt, koulutustilaisuudet ja ohjelman räätälöinti oman yrityksen tarpeita vastaavaksi. Lisätietoja palveluistamme.
Ajas Desktop- työpöytäsovellus
Ajas Desktop -sovelluksen latauspaketti on siirretty Ajas yhteisöön ja sen saa vain kirjautunut käyttäjä. Kysy asiakaspalvelusta, jos tarvitset asennuspakettia.
Työpöytäsovellus on käytettävissä niille, jotka ovat aikanaan saaneet sen lisenssin. Uusille käyttäjille sitä ei enää tarjota.
Päivitykset
- Ajas selain- ja mobiilisovelluksen järjestelmäpäivitykset tulevat automaattisesti kaikille. Suuret uudistukset ulkonäköön ja käyttäytymiseen tulee kuitenkin valita itse vaihtamalla käyttämänsä ajanvaraussivun osoitetta tai näkymävalintaa.
- Ajas työpöytäsovellus hakee automaattiset päivitykset käynnistyksen yhteydessä.
- Jos ohjelman automaattinen päivitys epäonnistuu, korjauksen voi yleensä tehdä asentamalla Windows -tai Mac osto-paketin vanhan asennuksen päälle. Ajas tuki -sivuilta löytyvät myös kaikki päivitystiedotteet.