Kaikki Artikkelit

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

4.11.2023

Nettivaraus 4.2 tuki päättynyt

Vanhan uskollisesti palvelleen Nettivaraus 4.2 järjestelmän tuki on päättynyt. Muutamat asiakkaat, joiden sivuilla oli vielä siihen linkkejä, on ohjattu käyttämään automaattisesti Nettivaraus 6 -järjestelmää. Mikäli […]
2.6.2023

2.6.2023 Touch asiakaskortin kentät menneet piiloon

2.6.2023 Ajas Touch – asiakaskortin kentät menneet piiloon Chrome-selaimen päivittymisen jälkeen Chrome-selaimeen ilmestynyt uusin päivitys aiheutti ongelmia asiakaskortin kenttien piiloon menemisenä. Ongelma on nyt korjattu. […]
31.1.2023

1.2.2023 Touch vakaan version päivitys

Aloitamme päivittämään Ajas Touch -järjestelmän uutta versiota porrastetusti 1.2.2023 alkaen kaikille käyttäjille. Järjestelmän uusin versio on ollut testattavissa esijulkaisuversiona yli 2 kuukautta ja sitä on […]