Ajas Asiakashallinta-paketti pitää sisällään Ajas Touch -järjestelmän yleisimmät toiminnot. Asiakashallinta-paketissa järjestelmään sisältyy suurin osa yleisimmin tarvittavista ominaisuuksista, joita voidaan lisäksi laajentaa tarjolla olevilla lisätoiminnoilla, kuten Kanta, verkkopankkimaksut, vahva tunnistautuminen ja turvaviestit.
Asiakkaan varaussivu on olennaisin asia verrattuna Pro-pakettiin, joka Asiakashallinta-paketista puuttuu. Se on kuitenkin lisättävissä pakettiin milloin tahansa jälkikäteen yhdellä pyynnöllä.
Ajas Touch
Ajas Lisäominaisuudet
Ajas Asiakashallinta Touch
- Selainsovellus kaikille päätelaitteille
- Ajas Touch -ohjausnäkymä
- Ajas Internet-Ajanvarauksen asiakasnäkymä
Ajas-järjestelmän ominaisuuksia
Mikä on pakettien olennaisin ero?
Kaikkiin Ajas-paketteihin kuuluu Asiakashallinta Touch -ohjelmisto, jossa hallinnoit kaiken ajanvarauksesta laskutukseen ja lisätuotteiden myyntiin.
Ajas Nettivaraus, Pro ja Premium -paketteihin sisältyy tämän lisäksi Ajas Internet-ajanvaraus -järjestelmä, jonka kautta asiakkaasi voivat varata aikoja itselleen milloin tahansa vuorokaudessa 24/7.
Asiakashallinta Touch -ohjelmistoa voit käyttää sekä tietokoneen että mobiililaitteen selaimessa. Ajas Internet-ajanvaraus on automaattisesti mukana Ajas Nettivaraus, Ajas Pro ja Ajas Premium -tuotepaketeissa.
Katso alla poiminta Ajas Touch- järjestelmän suosituimmista ominaisuuksista kattavasti täältä.