Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

25.7.2024

Ajas Desktopiin muutoksia ja korjausohjeet

Vaikka Desktop-ohjelmaa ei enää virallisesti kehitetä, olemme päättäneet kuitenkin tarjota online-version käyttäjille tuen uudelle ALV-muutokselle. Uudistuksen jälkeen arvonlisävero vaatii tuen desimaaliluvuille, joka on 25,5 prosenttia. […]
4.11.2023

Nettivaraus 4.2 tuki päättynyt

Vanhan uskollisesti palvelleen Nettivaraus 4.2 järjestelmän tuki on päättynyt. Muutamat asiakkaat, joiden sivuilla oli vielä siihen linkkejä, on ohjattu käyttämään automaattisesti Nettivaraus 6 -järjestelmää. Mikäli […]
14.4.2022

14.4.2022 Touch ongelmat ratkaistu

Aiemmin tiedotettujen hitausongelmien aiheuttaja on saatu paikannettua. Sen myötä palvelimen käyttöjärjestelmään tehtiin muutos, minkä ansiosta vastaavia yhteysongelmia ei enää ikinä aiheudu samasta syystä.
20.10.2020

Päivitystiedote Desktop 1.4.4.X

Ajas Desktop -ohjelman virallinen päivitys 1.4.4.5 on nyt julkaistu. Asenna se ensin vain yhdelle koneelle ja vasta sitten muille, kun olet varmistanut että kaikki vaikuttaa […]